( Al-Fadhil Ustaz Zawawi Zakaria )
: YBrs Penolong Kanan Pentadbiran
( Al-Fadhil Ustaz Shaharudin Yaacob )
: YBrs Penolong Kanan HEM
( Al-Fadhil Ustaz Wan Rahim Wan Ali )
1. Ketua Pelajar
Nama : Azib Muhaimin bin Samsudin
Tingkatan : 4
2. Timbalan Ketua Pelajar 1 ( Ketua Badan Al-Quran )
Nama : Muhamed Nazif Al-Mustaqim
Tingkatan : 3
3. Timbalan Ketua Pelajar 2 ( Ketua Badan Dakwah )
Nama : Muhammad Harith bin Mohd Hasmudin
Tingkatan : 4
4. Timbalan Ketua Pelajar 3 ( Ketua Badan Pengawas )
Nama : Muhammad Zulhanif bin Mohd Rosdi
Tingkatan : 4
5. Setiausaha KP ( Ketua Badan Asrama )
Nama : Mohd Asyrafil Hakim bin Mohd Rafi
Tingkatan : 4
6. Bendahari KP ( Ketua Badan Kaunseling )
Nama : Mohd Ikhwan bin Lam Hawari
Tingkatan : 4
7. Ahli Jawatankuasa ( Ketua Badan Inventori )
7. Ahli Jawatankuasa ( Ketua Badan Inventori )
Nama : Muhammad Anwar Amzar
Tingkatan : 3
8. Ahli Jawatankuasa ( Ketua Badan Kebersihan dan Keceriaan )
8. Ahli Jawatankuasa ( Ketua Badan Kebersihan dan Keceriaan )
Nama : Abdul Rahim bin Mohd Adam
Tingkatan : 4
9. Ahli Jawatankuasa ( Ketua Badan ICT dan Redaksi )
9. Ahli Jawatankuasa ( Ketua Badan ICT dan Redaksi )
Nama : Ahmad Syukri bin Alawi
Tingkatan : 3
10. Ahli Jawatankuasa ( Ketua Badan SPBT )
10. Ahli Jawatankuasa ( Ketua Badan SPBT )
Nama : Mohd Hakimie Maula Murad
Tingkatan : 4
11. Ahli Jawatankuasa ( Ketua Badan Perpustakaan )
11. Ahli Jawatankuasa ( Ketua Badan Perpustakaan )
Nama : Mohammad Farhan bin Che Fauzi
Tingkatan : 3
12. Ahli Jawatankuasa ( Ketua Badan Kesihatan )
12. Ahli Jawatankuasa ( Ketua Badan Kesihatan )
Nama : Yusoff bin Mohd Suhaimi
Tingkatan : 3
13. Ahli Jawatankuasa ( Ketua Badan Sukan )
13. Ahli Jawatankuasa ( Ketua Badan Sukan )
Nama : Muhammad Najmuddin bin Lutbi
Tingkatan : 3
14. Ahli Jawatankuasa( Ketua Badan Koperasi )
14. Ahli Jawatankuasa( Ketua Badan Koperasi )
Nama : Mohd Ammar Haziq bin Mohd Sahar
Tingkatan : 4
15. Ahli Jawatankuasa( Ketua Badan Kantin )
15. Ahli Jawatankuasa( Ketua Badan Kantin )
Nama : Muhammad Zul Fathullah bin Ab Razak
Tingkatan : 3
0 comments:
Post a Comment